IRIS Kindcentrum Juliana biedt peuteropvang aan voor kinderen van 2 tot 4 jaar.

Openingstijden
POV Juliana is open op dinsdag en donderdag, van 8.15 tot 12.15 uur. Opvang is enkel mogelijk op beide dagen.

Spelen in het groen
Doordat deze locatie kleinschalig is, kunnen we nóg meer aandacht schenken aan ieder kind. De omgeving is landelijk en prachtig groen. Dat nodigt uit tot proberen, ontdekken en al spelend leren. Op het schoolplein kunnen de peuters hun energie goed kwijt, en in de zandbak worden de heerlijkste taartjes gebakken. Voor nog meer speelplezier is er een speellokaal, en we gaan ook soms naar de speeltuin in het dorp of naar het strandje bij de IJssel.

Uitdagende activiteiten
Bij de peuteropvang doen we samen allerlei uitdagende activiteiten, altijd rondom een bepaald thema. Dit is voor de kinderen herkenbaar en interessant, en ze leren er op een leuke manier enorm veel van. Het thema kan bijvoorbeeld zijn: zomer. Dan bekijken we boekjes over de zomer, praten we over de vakantie, zingen we vrolijke liedjes en knutselen we fraaie zomertaferelen. Hierna komt er weer een ander thema, en doen we weer andere gezellige dingen. Telkens weer spelen we in op de nieuwsgierigheid en interesses van jouw kind. Zo dagen we jouw kind uit in zijn of haar ontwikkeling.

VVE-indicatie
Heeft een kind een (grote kans op een) onderwijsachterstand? Dan kan het consultatiebureau een VVE-indicatie afgeven waardoor een kind vier ochtenden in de week naar de peuteropvang kan. Omdat onze peuteropvang VVE-gecertificeerd is, krijgt je kind (met of zonder VVE-indicatie) volop de mogelijkheid om zich te ontwikkelen.

Ouder/verzorger aan het woord
"De sfeer bij IRIS is gemoedelijk, de medewerkers zijn professioneel. We hadden er meteen een goed gevoel bij."
- Annelies Damming
Zo werkt het bij IRIS
"Ik krijg bij IRIS de ruimte om mijn aandacht écht op mijn groep te richten. Ik zorg dat ieder een leuke dag heeft."
- Frank voor 't Hekke

Kiezen voor IKC Prinses Juliana

Daarom opvang bij ons

Wij zien elke kinderfase als een prachtige periode, waarin iemand mag groeien, beleven en ontdekken. Het thuisgevoel dat kinderen bij ons ervaren, is hiervoor een stevige basis. Op de website van IRIS Opvang lees je er meer over.

Kom je een keer bij ons kijken?